Rejestracja została zamknięta.
Na rynku jest wiele rozwiązań do prowadzenia e-teczki. Podczas webinaru przybliżyliśmy Państwu jedno z nich – DocuWare.
DocuWare zapewnia elektroniczne archiwizowanie i zarządzanie dokumentami. Jedną z istotnych funkcjonalności DocuWare jest coraz bardziej pożądana w działach HR e-teczka, a więc elektroniczna pracownicza teczka osobowa, spełniająca wymogi prawne i pozwalająca na eliminacje akt papierowych.
Podczas spotkania „E-teczka w HR” odpowiedzieliśmy na następujące pytania:
Podczas webinaru zaprezentowaliśmy na żywo:
Webinar poprowadzili:
Nicole Gerwat, radca prawny, Raczkowski
Marcin Pichur, VP of Sales – Emerging Markets DocuWare Europe GmbH
Stefan Podedworny – Business Development Expert w DocWay
Kto powinien zainteresować się wydarzeniem?
Spotkanie jest skierowane zarówno do dyrektorów i kierowników działów HR, działów prawnych oraz osób zarządzających przedsiębiorstwami, właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie digitalizacji HR, zwłaszcza w zakresie wdrożenia e-teczki pracowniczej.