ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Rejestracja została zamknięta.


Na rynku jest wiele rozwiązań do prowadzenia e-teczki. Podczas webinaru przybliżyliśmy Państwu jedno z nich – DocuWare.

DocuWare zapewnia elektroniczne archiwizowanie i zarządzanie dokumentami. Jedną z istotnych funkcjonalności DocuWare jest coraz bardziej pożądana w działach HR e-teczka, a więc elektroniczna pracownicza teczka osobowa, spełniająca wymogi prawne i pozwalająca na eliminacje akt papierowych.

Podczas spotkania „E-teczka w HR” odpowiedzieliśmy na następujące pytania:

  • Jak działa DocuWare?
  • Dlaczego warto przenieść dokumenty pracownicze do e-teczki?
  • Czy HR bez Papieru to tylko e-teczka?
  • Czy DocuWare można używać również do podpisywania umów z podpisem elektronicznym?
  • Jakie podpisy elektroniczne można używać w DocuWare?
  • Jak sprawnie i bezpiecznie przenieść dokumenty pracownicze do postaci elektronicznej?
  • Jak w praktyce zarządzać dokumentacją pracowniczą w postaci elektronicznej?

Podczas webinaru zaprezentowaliśmy na żywo:

  • W jaki sposób stworzyć teczkę pracowniczą, która zastąpi teczkę papierową
  • Jak zabezpieczyć dokumenty przed niepożądanym dostępem – zarówno z zewnątrz i wewnątrz organizacji
  • Jak sprawnie przenieść istniejące akta papierowe do DocuWare
  • Doświadczenia DocuWare w realizacji projektów e-teczki

Webinar poprowadzili:

Nicole Gerwat, radca prawny, Raczkowski
Marcin Pichur, VP of Sales – Emerging Markets DocuWare Europe GmbH
Stefan Podedworny – Business Development Expert w DocWay

Kto powinien zainteresować się wydarzeniem?

Spotkanie jest skierowane zarówno do dyrektorów i kierowników działów HR, działów prawnych oraz osób zarządzających przedsiębiorstwami, właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie digitalizacji HR, zwłaszcza w zakresie wdrożenia e-teczki pracowniczej.